Hoe stuur ik een artikel retour?

Via de onderstaande opties kan je een artikel van Biblos aan ons terug sturen.
  • Geef je retourzending af bij een postorderbedrijf
  • De retourkosten voor de zending komen voor je eigen rekening
 
Op het bijgeleverde retourformulier kan je de artikelen aankruisen die je terug gaat sturen. Dit formulier leg je samen met de artikelen in de doos. En je stuurt het artikel retoru naar het onderstaande adres.

Biblos mode
Van Loenshof 27
7511 HE Enschede
tel. 053-4303986


Als je de overeenkomst herroept, betalen wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de artikelen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de artikelen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Voorwaarden retourneren

Alle goederen die vooraf zijn afgerekend kunnen gedurende 14 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen ongedragen zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele labels.
Het passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Wij raden je daarom aan de schoenen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) te passen en uit te proberen. Labels en etiketten mogen uitsluitend verwijderd worden indien dit het passen en beoordelen van het artikel verhindert. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt en in de originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt.


Terugbetaling
  • Als je bestelling klaar is voor terugzending, met alle benodigde retourformulieren, geef je deze af bij een postorderbedrijf.
  • Je retourzending wordt gecontroleerd.
  • Na een geslaagde controle wordt het artikel met je verrekend.
Als je de overeenkomst herroept, betalen wij het aankoopbedrag (exclusief standaard verzendkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de artikelen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de artikelen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Als je nog vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.


Klachten

Wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date te houden en artikelen met de beste kwaliteit te leveren. Helaas kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Neem dan contact op met ons per mail (info@biblos.nl). Wij zullen ons uiterste best doen om je klacht binnen 14 dagen te beantwoorden.

Garantie Biblos

Je hebt altijd recht op de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 
Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op. Dan bekijken we wat we voor je kunnen betekenen. Defecten die niet onder de garantie vallen
Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden zijn:
  • Normale slijtage van zolen en hakken
  • Kale neuzen bij schoenen door normale slijtage van buitenaf
  • Beschadiging aan de hiel
  • Door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
  • Overmatige transpiratie
  • Afgeven en verkleuring van schoenen en kleding
  • Het pillen van kleding of schoenen
  • Gebreken ontstaan door wassen of drogen
  • Slijtage aan badkleding
  • Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën
  • Gebreken aan water- en winddichtheid van schoeisel of kleding, tenzij strikt vermeld in de productomschrijving in onze webshop
  • Artikelen die vanwege het model lichamelijke ongemakken veroorzaken, bijvoorbeeld zweten of blaren.